Waar kan ik mijn verbruik zien?

Indien u bij uw bestelling gekozen heeft voor een Databundel heeft u na de bestelling een uitnodiging ontvangen voor OneBase. In deze omgeving kunt u het verbruik zien van de Tablet.

  1. Ga hiervoor naar https://account.onebase.io/
  2. Log in met uw e-mailadres & wachtwoord
    • Het e-mailadres is hetzelfde e-mailadres als u gebruikt voor "Mijn account"
    • Bent u het wachtwoord vergeten? Klik dan op Wachtwoord vergeten?
  3. Na het inloggen ziet u direct uw BeeldBel Tablet sim en het verbruik van deze kalendermaand
GDPR Informatie

Voor het beheren & beveiligen van de tablets wordt gebruik gemaakt van Cisco Meraki System Manager welke draait binnen de Cisco Meraki EU Cloud. Meer informatie hierover is te vinden op https://meraki.cisco.com/gdpr.

De Juridische informatie over Whatsapp is te vinden op https://www.whatsapp.com/legal/.

Voor het leveren van Hulp op Afstand wordt gebruik gemaakt van Teamviewer. Uitsluitend nadat Hulp op Afstand is geopend en het ID is doorgegeven kan de Helpdesk meekijken op de tablet. De Data Privacy informatie is terug te vinden op https://www.teamviewer.com/en/gdpr/.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DPD of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren & Bedenktijd

Bedenktijd van 14 kalenderdagen

Bent u niet overtuigd van uw bestelling? Dan kunt u dit binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen kosteloos annuleren. Heeft u alleen een telefoon abonnement besteld, dan gaat de bedenktijd in vanaf uw bestelling online. Krijgt u daar ook een Tablet bij, dan gaat de bedenktijd voor zowel het abonnement als het toestel in op de dag na ontvangst van uw tablet. Vanaf uw bekendmaking van de annulering heeft u 14 kalenderdagen de tijd om de producten aan BeeldBel Tablet retour te zenden.

Producten terugsturen: de voorwaarden

Wilt u uw aangevraagde abonnement en/of tablet annuleren, laat dit dan binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen via dit online herroepingsformulier aan ons weten. Middels dit formulier maakt u kenbaar dat u de overeenkomst wilt annuleren.

Voor het terugsturen van producten zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • U heeft het product niet gebruikt.
  • Het product en de fabrieksverpakking zijn niet beschadigd.
  • U retourneert het product goed verpakt in een stevige doos.
  • U verstuurt het product inclusief alle accessoires en boekjes.
  • U verstuurt het product binnen 14 kalenderdagen na de ontvangst van uw herroepingsformulier door Beeldbel Tablet

Let op: voldoet u niet aan de voorwaarden voor retourzending, dan wordt uw pakket niet geaccepteerd. U ontvangt van ons een rekening voor het losse toestel.

Verzending en ontvangst retourpakket

Bewaar het verzendbewijs van het postkantoor tot u van Beeldbel Tablet bericht heeft gehad dat het toestel in goede staat is ontvangen. Retourzending is op eigen risico en de kosten zijn voor uw rekening. Beeldbel Tablet is pas verantwoordelijk voor uw pakket zodra we hebben getekend voor ontvangst. We raden u daarom aan het pakket verzekerd en aangetekend te versturen. De kosten hiervoor bedragen € 8,05. Zodra het pakket bij ons binnen is, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Heeft u een Beeldbel only abonnement waar u binnen de bedenktijd van 14 dagen toch vanaf wilt? Dit is mogelijk. De provider kan er dan wel voor kiezen om de eventuele kosten voor het gebruik van het abonnement bij u in rekening te brengen.

Gemaakte kosten teruggestort

Het komt voor dat u een bedrag vooruit heeft betaald voor uw abonnement en/of de tablet. In het geval van annulering krijgt u dit bedrag teruggestort. Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de door u geretourneerde producten maken we het geld aan u over. U krijgt uw geld terug wanneer de producten op tijd (dus binnen 14 dagen na uw annulering) bij ons binnen zijn en wanneer u aan alle voorwaarden heeft voldaan.

Bedenktijd producten en diensten

De wet maakt onderscheid tussen de bedenktijd voor producten en diensten. Onder een dienst verstaan we een Beeldbel abonnement zonder tablet. Een product is een tablet, een mobiele telefoon of een accessoirepakket. Voor alles geldt: u heeft recht op een bedenktijd van 14 dagen. Er bestaan echter verschillende voorwaarden voor producten en diensten.

  • Bedenktijd product: tablet/scherm

Uw bedenktijd begint één dag na de datum van aflevering. De pakketvervoerder koppelt de afleveringsdatum van uw toestel terug aan Beeldbel Tablet.

  • Bedenktijd dienst: abonnement

Als u alleen een Beeldbel abonnement aanvraagt (dus zonder tablet), dan gaat de bedenktijd in vanaf ondertekening van het contract. Uw bedenktijd begint dus op de dag dat u uw documentatie voor de aanvraag van het abonnement terugstuurt naar Beeldbel Tablet.

  • Bedenktijd dienst + product: abonnement met tablet/schrm

Voor een abonnement met mobiele telefoon gelden andere regels. Uw bedenktijd begint niet vanaf de tekening van het contract, maar vanaf de dag na levering van het toestel.

Bij annulering worden de volgende kosten in rekening gebracht indien van toepassing

  • Retourkosten
  • De abonnementskosten voor de periode dat het abonnement gebruikt is

Bij annulering worden de volgende kosten terugbetaald indien van toepassing

  • Vooruitbetaalde deel van de abonnementskosten voor de periode dat het abonnement niet gebruikt is
  • Eenmalige kosten voor je telefoon/tablet/scherm
Garantievoorwaarden

ARCHOS biedt de eindgebruiker direct na aankoop service, via een hotline en een service centrum dat zich bezighoudt met defecte producten die onder de garantie vallen.

Consumenten Helpdesk nummer: (tegen lokaal tarief)
België : 0 78 48 51 08
Nederland: +31 85 888 2986
Openingstijden: maandag – vrijdag van 9.00 tot 19.00 uur

ARCHOS garandeert de producten (hardware) verkocht tegen materiaal-en fabricagefouten gedurende de hierboven aangegeven perioden. De klant dient de originele factuur als bewijs van
aankoop voor de duur van de garantie te houden. Een kopie van dit aankoopbewijs is verplicht om de garantie te registreren. ARCHOS aanvaardt als bewijs: aankoopbewijzen uitgegeven door
geautoriseerde dealers. Items zoals credit card afschrijvingen (Visa, Mastercard, Amex, Discovery, etc.) of facturen uitgegeven door PayPal, Authorizenet.com, etc. worden niet door ARCHOS aanvaard als aankoopbewijs.

• ARCHOS garandeert niet de werking van het product indien software wordt geïnstalleerd die niet compatibel is met de specifieke kenmerken van het product.
• ARCHOS garandeert alleen defecten die ontstaan tijdens normaal gebruik van het apparaat en bijgevolg, is de garantie niet van toepassing op:
i. producten met uiterlijke beschadiging (bijvoorbeeld, deuken, scheuren, krassen, etc.) en
/ of sporen van vocht / corrosie en vreemde stoffen (zoals eten, drinken, etc.)
ii. producten die onjuist zijn gebruikt of onvoldoende onderhoud of gewijzigd zijn
iii. software, interfaces, media, onderdelen of apparatuur niet geleverd of door ARCHOS
goedgekeurd;
iv. producten die met verkeerde voltage zijn gebruikt
v. elk gebruik van het product welke niet conform is met de aard en het beoogde gebruik
• ARCHOS-producten zijn uitgerust met accu's met een eindig aantal laadcycli. Dit betekent dat de levensduur van de batterij geleidelijk zal afnemen. ARCHOS garandeert geen levensduur voor
batterijen, gezien het feit dat de vermindering van de levensduur van de batterij ook afhangt van de variabelen buiten ARCHOS 'controle, zoals de frequentie en het aantal van de batterij laad /
ontlaad cycli,
• De ARCHOS 'garantie dekt geen schade aan het LCD-scherm van het product. ARCHOS LCD schermen kunnen pixelfouten hebben van meet af of deze kunnen na verloop van tijd
verschijnen. Een LCD-scherm met minstens vier defecte pixels wordt beschouwd als defect. Een defecte pixel is een pixel die permanent zwart of wit is.
• ARCHOS behoudt zich het recht voor om een pakket welke onjuist is verpakt bij ontvangst te weigeren. Onjuiste verpakking kan schade brengen aan het product waarvoor ARCHOS niet
aansprakelijk kan worden gesteld.

De garantievoorwaarden voor de Beeldbel Tablet kunt u hier downloaden.

Hoe kan ik opzeggen?

Door te gaan naar Mijn Account kunt u al uw actieve abonnementen zien. Daar kunt u uw abonnement maandelijks eenvoudig stopzetten.